Biuro Obsługi Zamówień +48 791 007 900 lub bok@elektroglob.eu

Koszyk

Pomoc

 

Jak kupować

Aby dokonać zakupu w naszym sklepie dodaj towary do koszyka, a następnie kliknij w symbol koszyka w prawym górnym rogu strony. Znajdziesz tam podsumowanie produktów. Jest to też ostatni moment, w którym można skorygować ilości zamawianych produktów lub usunąć produkty z zamówienia.
Po dokonaniu zmian należy nacisnąć przycisk „Przelicz koszyk”, aby zobaczyć wynik zmian.

Następnie należy wybrać sposób dostawy oraz sposób płatności. Do wyboru mamy dostawę kurierem DHL, InPost, InPost Paczkomaty oraz odbiór osobisty w jednym z naszych punktów. Przy wyborze odbioru osobistego należy pamiętać, żeby wybrać miejsce odbioru z listy.

Jeśli posiadasz kod rabatowy, to możesz wpisać go w polu „Kod rabatowy” a następnie nacisnąć przycisk „Zastosuj zniżkę”.

Po prawej stronie znajduje się podsumowanie zamówienia wraz z ewentualną informacją ile brakuje do darmowej wysyłki.

[DALSZA CZĘŚĆ NIE GOTOWA]

 

Zakupy bez rejestracji

Aby dokonać zakupów w naszym sklepie nie ma potrzeby zakładania w nim konta.
Wystarczy dodać produkty do koszyka i podczas procesu zamówienia zaznaczyć opcję „Zakupy bez rejestracji”.
Nie zostanie utworzone konto klienta w naszym systemie, więc nie będzie można prześledzić historii zamówień,
dokonywać reklamacji przez naszą stronę.

 

Szukanie produktów

Nasza strona posiada specjalnie przystosowaną i maksymalnie intuicyjną wyszukiwarkę produktów. Na górze strony znajduje się pole,
w którym można wpisać nazwę lub kod produktu.
Dodatkowo, aby ograniczyć wyniki wyszukiwania jedynie do określonej kategorii (np. Lampy wiszące) można wybrać wybraną kategorię z
listy po prawej stronie od pola wyszukiwania.

Same wyniki wyszukiwania można w łatwy sposób zawężyć poprzez filtry po lewej stronie od listy produktów.
Można w tym miejscu wybrać konkretnego producenta, grupę produktów czy nawet dokładną specyfikację szukanych produktów jak moc, napięcie znamionowe czy kolor.

 

Realizacja zamówień

Zamówienia składane w naszym sklepie realizowane są w najszybszy możliwy sposób.
Jeśli pojawia się jakiekolwiek opóźnienie od razu informujemy o tym klienta dając jednocześnie możliwość rezygnacji i zwrotu ewentualnej przedpłaty.
Przy każdym produkcie widnieje jego dostępna ilość na każdym z naszych magazynów.
Jeśli wybrany produkt jest dostępny na kilku magazynach, a ilość na żadnym z nich samodzielnie nie pozwala na realizację zamówienia, czas kompletowania może się przedłużyć od 1 do 3 dni.
Jeśli produkt nie jest dostępny na magazynie, to wyświetlany jest przewidywany czas realizacji, może on się jednak zmieniać. Przy produktach niedostępnych na naszych magazynach zawsze informujemy o czasie realizacji zamówienia i klient ma możliwość rezygnacji, jeśli czas jest zbyt długi.

 

Negocjacja cen

W naszym sklepie istnieje możliwość negocjowania cen. Negocjacja odbywa się drogą emailową lub telefoniczną. Aby negocjować cenę wystarczy kliknąć w przycisk „Zapytaj o produkt” i zaproponować w treści swoją cenę. Warto w treści wiadomości wpisać też ilość produktu, dla której chcą Państwo negocjować cenę.